Gyakran Ismételt Kérdések

Mely településekre van kiszállítás?

  • Almár
  • Andornaktálya
  • Balaton
  • Bátonyterenye
  • Bátor
  • Bélapátfalva
  • Besenyőtelek
  • Bükksék
  • Dormánd
  • Eger
  • Egerbakta
  • Egercsehi
  • Egerszalók
  • Egerszólát
  • Felsőtárkány
  • Füzesabony
  • Karancsalja
  • Kisnána
  • Maklár
  • Mátraderecske
  • Mezőkövesd
  • Mónosbél
  • Nagykeresztúr
  • Nagytálya
  • Noszvaj
  • Ostoros
  • Pétervására
  • Poroszló
  • Recsk
  • Salgótarján
  • Sirok
  • Szarvaskő
  • Szihalom
  • Szilvásvárad
  • Verpelét

Mikor lehet hamburgert kérni a bisztróban?
Minden nap 11:00-16:30-ig, figyelembe véve a nyitvatartási időt.

Milyen reggeli van hétköznap?
Friss péksüteményekkel és szendvicsekkel várunk. Hozzá kávét, üdítőket, teát, limonádét kínálunk.

Milyen reggeli van hétvégén?
Tojás ételek kel, melegszendvicsekkel és tortillával várunk. Hozzá kávét, üdítőket, teát, limonádét kínálunk.

Mi a teendő, ha minőségi hibás terméket vettem?
Ha tudod, hozd vissza az üzletbe, és jogos panasz esetén kicseréljük, vagy visszatérítjük az árát. Amennyiben a termék más üzletben is kapható, kérjük a vásárlást igazoló blokkot is hozd magaddal!
Ha nem tudod behozni a szavatossági idő lejártán belül, kérjük készíts a termékről fényképet! A fényképen látszódjon a panaszt okozó hiba, a termék csomagolása és a termék szavatossági ideje! Ez lehet több kép is. A képeket küld el nekünk az info@updateeger.hu címre.  Amennyiben a termék más üzletben is kapható, kérjük a vásárlást igazoló blokk fényképét is küld el!
Ha a panaszod jogosnak ítéljük a Vásárlói kártyádra feltöltjük a kártalanításra szolgáló kupont. Ha nincs Vásárlói kártyád, e-mailben küldjük el.

Mi a teendőm, ha nincs meg a blokk?
Ha van Vásárlói kártyád, add meg a kártyaszámod, a napot és a napszakot amikor vásároltál, ez alapján vissza tudjuk keresni a tranzakciót.

Hogy érem el a vevőszolgálatot?
Háromféleképpen tudsz velünk kapcsolatba lépni:
1. Személyesen az üzletben (Eger, Jókai Mór utca 2.)
2. E-mailben: info[@]updateeger.hu
3. Messengeren, melyet Facebook és a weboldalunkról is elérsz.

Hogyan lehet leadni rendelést?
Rendelés leadására kizárólag a webes felületünkön (www.lowcarbeger.hu), vagy személyesen az üzletben van lehetőség.

Mindig van mindenfajta sütiből fagyasztott?
Igyekszünk a legnépszerűbb fagyasztott termékekből készletet tartani, de előfordulhat, hogy ha kimagasló a kereslet bizonyos termékek elfogynak. Javasoljuk, ha neked mindenképp szükséged van egy bizonyos termékre add le a rendelésed előre, így az eltesszük számodra.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük